Atletiekunie en AA-Drink verlengen partnerovereenkomst

Geplaatst op Maandag, 18 februari 2013
Atletiekunie en AA-Drink verlengen partnerovereenkomst

Tijdens de tweede dag van de AA-Drink NK Indoor senioren hebben de Atletiekunie en United Soft Drinks BV hun ‘Official Partnerovereenkomst\' met twee jaar verlengd. De partnerovereenkomst gaat in 2013 inmiddels haar 28ste jaar in. Speerpunten binnen deze samenwerking zijn onder andere de drie jaarlijkse indoorkampioenschappen (AA-Drink NK Indoor voor senioren, junioren én meerkamp) en het nieuwe AA-Drink Talententeam 2013, dat zondagmiddag aan het publiek in Omnisport Apeldoorn werd gepresenteerd.

\"\"
Zittend v.l.n.r. Mark, Jamile, Sietske, Eva, Pieter, Anouk, Madiea en Tim
Staand v.l.n.r. Cees Pille (directeur AA-Drink), Theo Hoex (voorzitter Atletiekunie) en
Bas Wispels (Sales- en Sponsormanager AA-Drink)

Het AA-Drink Talententeam voor 2013 bestaat uit acht atleten. Vier zijn nieuw in het team, vier zijn er gebleven:

  • Tim Dekker (19 jaar, meerkamp, lid van AV Gouda)
  • Pieter Braun (20, meerkamp, AV Sprint Breda)
  • Mark Jacobs (20, meerkamp, GVAC Veldhoven)
  • Jamile Samuel (20 jaar, 100/200/4x100 meter, Phanos Amsterdam)
  • Madiea Ghafoor (20, 400 meter, Phanos Amsterdam)
  • Sietske Noorman (21, hoogspringen, Unitas Sittard)
  • Eva Reinders (19, kogelslingeren, Groningen Atletiek)
  • Anouk Vetter (20, meerkamp, AAC Amsterdam).

\"\"

Bas Wispels, Sales- en Sponsormanager van AA-Drink motiveerde het belang van het team: \"Het AA-Drink Talententeam is het team van de toekomst en een van de belangrijkste speerpunten in het sponsorbeleid van AA-Drink. Alle acht atleten voldoen aan de selectiecriteria: ze zijn jong, talentvol en hebben het in zich om in de toekomst een internationale topatleet te worden. AA-Drink ondersteunt deze bijzondere atleten graag in het traject van atleet naar topatleet. De keuze voor een klein team van acht atleten is een bewuste en heeft te maken met het feit dat AA-Drink kwaliteit verkiest boven kwantiteit. Deze filosofie past bij de uitstraling en de kwaliteit van het merk AA-Drink. Met de sponsoring van het team wil AA-Drink ervoor zorgen dat de atleten een steuntje in de rug krijgen om hun persoonlijke ambities te verwezenlijken.\"

\"\"

Leden van het AA-Drink Talententeam worden aangekleed door ASICS en krijgen van AA-Drink (behalve sportdranken) een geldbedrag dat ze kunnen besteden aan stages, (para)medische begeleiding, persoonlijke coaches of advies op het gebied van bijvoorbeeld voeding. Alle atleten tekenden na afloop van het Nederlands Indoorkampioenschap hun jaarcontract. De Atletiekunie richt op haar website speciale AA-Drink Talententeam-pagina\'s in met uitgebreide profielen van de atleten.

Persbericht Atletiekunie (Eric Roeske)
Foto\'s: Erik van Leeuwen

Mogen we even je aandacht?

Wij laten je graag een website zien afgestemd op jouw voorkeuren. Deze website maakt gebruik van cookies voor analyse, gebruikerservaring en opbouw van klantprofielen voor het tonen van relevante advertenties op de website, externe websites en via sociale media. Meer informatie over het cookiegebruik op onze website vind je in ons cookiestatement. Afhankelijk van je voorkeuren kun je het gewenste machtigingsniveau selecteren bij ‘beheer cookies’.

Cookie instellingen

Wij laten je graag een goede website zien, afgestemd op jouw voorkeuren. Wil je dit ook? Zet dan de onderstaande onderdelen op 'Aan'. Hiermee geef je ons toestemming om je door middel van het gebruik van cookies en andere technieken een persoonlijke ervaring te bieden.

Relevantie

We bewaren gegevens van je (klik)gedrag en gegevens die je achterlaat op onze website en bouwen hiermee een profiel op. Met deze gegevens proberen we de website en eventuele nieuwsbrieven relevanter voor je te maken.

Social Media en externe embeds

Deze cookies gebruiken we om social media of andere embeds uit externe bronnen in te laden. De social media embeds kunnen hierdoor mogelijk zien dat jij onze website bezoekt en dit gebruiken voor het opbouwen van je profiel. In ruil daarvoor krijg je embeds te zien van onze eigen social media uitingen of interessante gerelateerde berichten van andere social media accounts.

Je hebt nog niet op alle vragen antwoord gegeven. Geef hierboven jouw voorkeur aan.